Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа145 има ли борд компютър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа145 има ли борд компютър

    здр. колеги имам много спорове с мои приятели има ли алфата борд комп.
    и ако има какво прави? Нещо друго също ме интерисува имам някакъв сензор под дясното огледало но незнам за какво е. Ще съм благодарен ако изразите вашето мнение
    алфа ромео 145 1.4 тс

  • #2
    Ами водат го че има ма всъшност няма.А датчика под огледалото е уж за температура ма не я показва.Освен километри друго не показва.
    146 JTD-2000г.
    Punto 1.2

    Comment


    • #3
      Няма борд компютър колата. Това под огледалото е датчик за външнта температура. За какво служи - незнам... В купето няма къде да се показва...
      Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

      Comment


      • #4
        Как за какво бре,показва на климатроника колко градуса е навън
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Зависи какво разбирате по борд компютър . Ако ви интересува колко е моментния разход , с оставащото гориво колко км. може да изминете и т.н. - НЕ , няма такъв компютър . Датчика под огледалото е , за да може автоматичния климатик да работи - т.е. когато е на ` auto ` да си врътка оптималната температура спрямо външната измерена от датчика
          145 1.6 ТС '97 ех.
          145 1.9 JTD '00
          307 CC 2.0 '04

          Comment


          • #6
            Няма борд компютър, поне не и такъв който да показват разход и т.н. Имаш само трип брояч за изминати километри.
            145 1.6 T.S
            164 3.0 Q4

            Comment


            • #7
              Струва ми се, че твоите приятели възприемат ЕКУ-то като борд компютър
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                Струва ми се, че твоите приятели възприемат ЕКУ-то като борд компютър
                Зависи дали го гледаш от гледна точка на шофьора или на двигателя
                145 1.6 T.S
                164 3.0 Q4

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                  Датчика под огледалото е , за да може автоматичния климатик да работи - т.е. когато е на ` auto ` да си врътка оптималната температура спрямо външната измерена от датчика
                  Е за чий му е да знае какво е навън??? Нали си го слагаш на 20 градуса и ти искаш вътре да ти стане толкова а не навън?? Освен това щом се съобразява с тоя пусти датчик на огледалото, за кво ти е тая перка с датчика дето е до волана на таблото? Дет се вика може да си зиморничав и да искаш да ти вее вътре топло когато навън е 30 градуса... да не би като сложиш на Ауто и климатроника да си казва : ааа не аз ще се включа да духам студено щото знам че навън е топло и вътре човека иска да се охлади. Ама той по-горе Mury си е направил майтап с това, ама ти да не би сериозно да си го мислиш, че е така?
                  145 1.9 JTD '99

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lgancho Покажи съобщение
                    Е за чий му е да знае какво е навън??? Нали си го слагаш на 20 градуса и ти искаш вътре да ти стане толкова а не навън?? Освен това щом се съобразява с тоя пусти датчик на огледалото, за кво ти е тая перка с датчика дето е до волана на таблото? Дет се вика може да си зиморничав и да искаш да ти вее вътре топло когато навън е 30 градуса... да не би като сложиш на Ауто и климатроника да си казва : ааа не аз ще се включа да духам студено щото знам че навън е топло и вътре човека иска да се охлади. Ама той по-горе Mury си е направил майтап с това, ама ти да не би сериозно да си го мислиш, че е така?

                    Стига дрънка глупости, датчика вънка го има всяка кола с автоматичен климатик. И е сложен за да ти е по-комфортно! При по-голяма температурна разлика извън купето и зададената, се стреми да я достигне по-бързо.
                    Ако колата ти е нагрята от слънцето и вънка е 40градуса, като пуснеш климатика на 18 градуса ще духа на максимална степен вентилатора. Но ако го пуснеш когато вънка е 25 градуса да кажем вентилатора ще обдухва доста по-слабо. Аналогично е и зимата.
                    146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщение
                      И е сложен за да ти е по-комфортно! При по-голяма температурна разлика извън купето и зададената, се стреми да я достигне по-бързо.
                      Ако колата ти е нагрята от слънцето и вънка е 40градуса, като пуснеш климатика на 18 градуса ще духа на максимална степен вентилатора. Но ако го пуснеш когато вънка е 25 градуса да кажем вентилатора ще обдухва доста по-слабо. Аналогично е и зимата.
                      Добре де а това което е вътре за какво ти е тогава, значи според това което ми обясняваш работи така:
                      Като искаш да ти стане някаква температурата в купето, това вътре следи дали е достигната тази температура която искаш, а това отвън е отговорно за скоростта с която ще достигнеш тази желана температура? Ако е така ми се струва супер малоумно, щото дет се вика за мен е важно колко бързо вътре ще стане необходимата температура спрямо тази която е в купето а не спрямо тази която е отвън.
                      145 1.9 JTD '99

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lgancho Покажи съобщение
                        Добре де а това което е вътре за какво ти е тогава, значи според това което ми обясняваш работи така:
                        Като искаш да ти стане някаква температурата в купето, това вътре следи дали е достигната тази температура която искаш, а това отвън е отговорно за скоростта с която ще достигнеш тази желана температура? Ако е така ми се струва супер малоумно, щото дет се вика за мен е важно колко бързо вътре ще стане необходимата температура спрямо тази която е в купето а не спрямо тази която е отвън.
                        Абе логично, не логично - италианска работа, там няма логика
                        Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                        Toyota Corolla 1.4 VVTi

                        Comment


                        • #13
                          Датчик под огледалото ( къде съм блял та не съм го видял) .. А и като пусна моя да студи климатика, уж сам го нагласил на 20 да речем ... а по някое време ми се струва че стига до под нулата ... Поддържа градусите - ЯДЕЦ!, следи температурата в купето - дръжки, следи температурата навън - Ех, мечтиии!! Италианска мозъчна пр*дня!
                          145 ,1.6 TS

                          Comment

                          Working...
                          X